بلفاروپلاستی و درمان افتادگی پلک

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی و درمان افتادگی پلک با لیزر در کلینیک عصر زیبایی

در صورت هر فرد می توان گفت که چشمها یکی از اساسی ترین مواردی است که در زیبایی او نقش دارند. تیرگی دور چشم، پف زیر چشم و افتادگی پلک­ها را میتوان از اثرات منفی در جذابیت ظاهری هر صورتی دانست. در این بین قطعا افتادگی پلک شاید ناخوشایندتر از سایر موارد باشد. وقتی که فرد با افتادگی چشم روبرو می شود چهره ای بی روح و پیر را در صورت آن مشاهده می نمایید.

خوب است بدانید پس از جراحی بینی بیشترین درخواست­های زیبایی مرتبط با بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک می­باشد. برای رفع افتادگی چشم روش های مختلفی وجود دارد که درمان افتادگی پلک با لیزر یکی از جدیدترین آن­ها است. کلینیک عصر زیبایی یکی از معدود مراکز تخصصی زیبایی در تهران است که قادر است بلفاروپلاستی و افتادگی پلک را با لیزر درمان نماید.

دلایل افتادگی پلک از زبان پزشکان متخصص کلینیک عصر زیبایی

بلفاروپلاستی یا همان درمان افتادگی پلک در مجموعه تخصصی عصر زیبایی انجام می شود. اما با توجه به صحبتی که با پزشکان متخصص زیبایی این مجموعه انجام دادیم قصد داریم تا چکیده آن را با شما به اشتراک بگذاریم تا افتادگی پلک را بهتر شناخته و دلایل ایجاد آن را بشناسید.

افتادگی پلک که در سنین میانسالی به بعد در برخی افراد شاهد آن هستیم دلایل مختلفی دارد نظیر:

  • شل شدگی پلک فوقانی ناشی از چربی
  • شل شدگی ماهیچه‌ها و کاهش الاستیسیته پوست
  • ایجاد بافت اضافه در پلک های فوقانی
  • ضعف عضله پلک
  • در اثر بالا رفتن سن
  • آسیب فیزیکی یا عصبی
  • افتادگی پلک مادرزادی
  • مشکل در بافت عصبی اطراف چشم

گاهی افتادگی چشم علاوه­ بر ایجاد ظاهر نازیبا، بینایی فرد را نیز محدود می­سازد. به همین دلیل اکثر کسانی که به این عارضه مبتلا می شوند از طریق بلفاروپلاستی افتادگی پلک خود را در مجموعه تخصصی عصر زیبایی درمان می نمایند. خوشبختانه امروزه روش­های مختلفی برای رفع افتادگی پلک وجود دارد که شاید بتوانیم کارسازترین، آسان ترین و محبوب ترین آن­ها را درمان افتادگی پلک با لیزر بدانیم. البته شما باید برای انتخاب روش مناسب خود حتماً با پزشک متخصص پوست و زیبایی کلینیک عصر زیبایی مشورت نمایید.

بلفاروپلاستی و برداشت افتادگی پلک در کلینیک عصر زیبایی چگونه انجام می شود؟

برداشت افتادگی پلک که اصطلاحا به آن بلفاروپلاستی می­گویند، شامل برداشتن پوست­های اضافی پلک بالا و پایین چشم است. به صورت سنتی برداشت افتادگی پلک از طریق جراحی و ایجاد برش­های زیاد و بخیه­های متعدد انجام می گرفت. امروزه لیزر توانسته جای جراحی را بگیرد و با تهاجم کمتر و ضریب اطمینان بیشتر مورد توجه بسیاری از متخصصین این حوزه قرار گرفته است. در ادامه چگونگی انجام این عمل را به صورت خلاصه در کلینیک عصر زیبایی شرح داده ایم.

دلایل افتادگی پلک

برداشت افتادگی پلک و یا بلفاروپلاستی توسط لیزر اینگونه است که ابتدا جراح در چشم بی­حسی موضعی تزریق می­کند. سپس برای محافظت از چشم در برابر پرتوهای لیزر یک صفحه فلزی روی چشم قرار می‌گیرد. در ادامه جراح پرتوهای لیزر را با طول موج مناسب به پوست­های اضافی پلک بالا و پایین می­تاباند و آن­ها را حذف می­کند. در این مرحله اگر نیاز باشد تا پف­های زیر چشم هم از بین بروند. جراح با کمک لیزر برش کوچکی پایین چشم ایجاد می­ کند و چربی­های عامل پف چشم را تخلیه می نماید. در آخر پوستی که برش خورده را بدون نیاز به بخیه و با کمک لیزر به حالت اول برمی ‌گرداند. مدت زمانی که برای بلفاروپلاستی و یا برداشت افتادگی چشم نیاز است چیزی حدود 45 دقیقه از ابتدا تا انتهای جراحی با لیزر می باشد.

برداشت افتادگی پلک و یا بلفاروپلاستی به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

در کلینیک عصر زیبایی درمان‌های متفاوتی اعم از جراحی و غیرجراحی برای افتادگی پلک انجام می گردد. درمان به روش جراحی بصورت کلاسیک و باز، با چاقوی جراحی و بخیه‌های ظریف انجام می شود. روش دیگر که نیاز به جراحی نیست و خبری هم از درد نخواهد بود پلاسما جت است که در عوام به عنوان روش لیزر شناخته می‌شود.

هر دو روش در مرکز تخصصی عصر زیبایی توسط پزشکان متخصص زیبایی پوست انجام می پذیرد. تمامی این مراحل توسط جراحان ماهر و ذبده تهران در یک مکان کاملا مجهز انجام می شود تا بهترین نتیجه را بتوانید در انتهای کار مشاهده نمایید. پس از مراجعه به کلینیک عصر زیبایی و مشاوره با پزشکان ما در این مجموعه بهترین روش جهت برطرف کردن افتادگی پلک به شما پیشنهاد می گردد.

به طور معمول درمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی توسط لیزر را به افرادی پیشنهاد می کنیم که با مشکل های زیر رو به رو باشند:

  • مواردی که افتادگی پلک به حدی سنگین شده باشد که بینایی فرد را محدود نموده باشد.
  • کسانی که با افتادگی و پایین آمدن پلک یک چهره بی­نشاط در صورتشان دیده می شود.
  • کسانی که بستن چشم­ها یا پلک زدن برایشان سخت شده باشد.
  • افرادی که افتادگی پلک باعث دوبینی در آنان شده باشد.
  • فرد با مشکل چشم­های ضربدری رو به رو شده باشد.
  • باعث خستگی بیش­ازحد چشم های فرد شده باشد.

بلفاروپلاستی و درمان افتادگی پلکبلفاروپلاستی و درمان افتادگی پلک

بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک توسط لیزر در کلینیک عصر زیبایی چه مزایایی دارد؟

بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک به روش لیزر مزایایی دارد که کلینیک عصر زیبایی در ادامه به صورت خلاصه آن ها را عنوان می نماید.

با پیشرفت شگرف علم پزشکی در سالهای اخیر، پرتوهای لیزر را یکی از عواملی دانسته اند که در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد و نقش اساسی ایفا می نماید. یکی از کاربردهای لیزر جهت درمان و برداشت افتادگی پلک و یا همان بلفاروپلاستی می باشد. لیزر به دلیل سرعت بالا و تهاجم پایینی که دارد هم به بیمار و هم به جراح کمک می نماید که نتیجه مطلوب تری را در انتها مشاهده کنند.

برداشت افتادگی پلک به روش لیزر مزایایی دارد که در لیست زیر مشاهده خواهید کرد:

  • پرتوهای لیزر در حین برداشتن پوست اضافی رگ­های خونی را نیز می­بندند و نیازی به بخیه نخواهد بود.
  • این عمل با بی­حسی موضعی انجام می­شود. بنابراین خبری از بیهوشی و عوارض مربوط به آن نیست.
  • دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و فرد در زمانی کوتاه به بهبودی کامل می­رسد.
  • تورم و عفونتی پس از انجام درمان فرد را تهدید نخواهد کرد.
  • پس از پایان کار زخمی بر روی صورت دیده نخواهد شد.
  • در این روش خبری از درد و خونریزی نخواهد بود.
  • کل زمان درمان زیر یک ساعت انجام می شود.

مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک در کلینیک عصر زیبایی شرق تهران

این موضوع که برداشت افتادگی پلک با لیزر نیازی به بیهوشی ندارد کاملا درست است. اما موارد و نکاتی هست که باید حتما به آن توجه کرد. در ادامه کلینیک عصر زیبایی مراقبت های قبل و بعد از درمان افتادگی پلک را هنوان نموده است. با رعایت این موارد از نتیجه مطلوب درمان در انتها اطمینان خواهید داشت:

مراقبت­های پیش از بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک

  • سابقه پزشکی و حساسیت های دارویی که دارید را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.
  • ده روز پیش از انجام جراحی از مصرف داروهای رقیق­کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.
  • یک هفته پیش از جراحی مصرف مکمل و ویتامینهایی که استفاده می کنید را قطع کنید.
  • چیزی که از نتیجه درمان انتظار دارید را برای پزشک شرح دهید.
  • دو هفته پیش از انجام جراحی مصرف دخانیات و نوشیدنی­های الکلی را کنار بگذارید.

مراقبت­های پس از بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک

  • سعی کنید تا ده روز پس از انجام جراحی از فعالیت های سنگین دوری کنید.
  • تا هفت روز پس از درمان خوردن غذاهای چرب ممنوع خواهد بود.
  • اگر احساس درد کردید از مسکن هایی که پزشک برایتان تجویز نموده استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان محل مورد نذار را مالش ندهید و نخارانید.

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی جهت بلفاروپلاستی یا برداشت افتادگی پلک در شرق تهران

کلینیک عصر زیبایی یکی از تخصصی ترین مراکز پوست شرق و شمال شرق تهران است که با در اختیار داشتن پزشکان ماهر و متخصص پوست و فضایی امن و دستگاه هایی مطابق با استانداردهای جهانی توانسته برترین مجموعه زیبایی شرق و شمال شرق تهران شناخته شود. این مجموعه در محدوده شرق و شمال شرق تهران مانند: میدان هروی، خیابان پاسداران، خیابان ساقدوش، شمس آباد، مجیدیه، میدان ملت و… مناطق دیگر را تحت پوشش قرار داده و با کمی پرس و جو و تحقیق متوجه وجه تمایز ما در این محدوده های تهران خواهید شد.

به اشتراک بگذارید!

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LOGO

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.