هایفوتراپی صورت و گردن

هایفوتراپی صورت و گردن معجزه ای برای بازگشت جوانی از دست رفته

هایفوتراپی صورت و گردن یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های زیباسازی پوست به شمار میرود. هایفوتراپی (HIFU) باعث تقویت و جوان‌ سازی پوست شده و امروزه یکی از اصلی ترین شیوه هایی است که به جای جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. هایفو در واقع به معنای «امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا» است. این امواج که کاملا برای انسان بی خطر است در سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

امواج فراصوت در هایفوتراپی با وارد کردن انرژی به صورت متمرکز بر روی لایه های پوست باعث تحریک و ایجاد کلاژن می شود. کلاژن نیز نوعی پروتئین در بافت های پوست است که عامل ایجاد استحکام در پوست می باشد. تحریک و تولید ماده کلاژن در پوست باعث شده تا چین و چروک پوست از بین رفته و پوست استحکام خود را مجدد به دست آورد.

دستگاه یفوتراپی دابلو اِس

هایفوتراپی با استفاده از دستگاه دابلو اِس

دستگاه دابلو اس یکی از برترین و محبوب ترین برندهای هایفو در دنیا شناخته می شود که دارای قدرت پایدار و انعقاد حرارتی با تمرکز دقیق برای بالاترین اثربخشی در لیفت و از بین بردن چین و چروک می باشد.

دستگاه هایفو دابلو اِس دارای گواهینامه های معتبر بین المللی همچون FDA آمریکا و CE اروپا می باشد. با استفاده از این دستگاه نتایج قابل توجهی را با صرف کمترین زمان و تنها در یک جلسه برای لیفت و قوام و فرم دهی پوست صورت خود خواهید دید.

دستگاه هایفو دابلو اس

کاربرد و مزایای دستگاه هایفو دابلو اس

  • لیفت صورت و جوان سازی عمیق صورت بدون درد
  • کاهش سایز چانه (جهت فرم دهی)
  • جوانسازی و رفع چین و چروک گردن
  • موجب جوان شدن پوست می شود.
  • لیفت ابرو
  • درمان زیر چشم
  • لیفت بینی
  • کاهش سایز بدن
  • باعث می شود تا پوست مقاومت خود را بالا ببرد و الاستیسیته آن افزایش پیدا نماید.
  • موجب حذف چین و چروک های ریز و خطوط خنده اطراف چشم ها می شود.
  • با استفاده از آن می توانید مدل فرم ابروهای خودتان را تغییر دهید.
  • میتوانید از مشکلات پوستی خود مطلع شوید.

چه کسانی مناسب هایفوتراپی می باشند؟

با توجه به عملکرد و کاربردی که هایفوتراپی برای صورت و پوست شما دارد، کلینیک عصر زیبایی کسانی را که مناسب استفاده از این خدمات زیبایی می داند را در ادامه معرفی نموده. شما می توانید با مطالعه متن زیر متوجه شوید که آیا هایفوتراپی برای سن شما مناسب است یا خیر؟

هایفوتراپی بیشتر برای افرادی مناسب است که سنی بین ۳۰ تا ۷۵ سال دارند و از چین و چروک های پوست و شل شدگی های متوسط تا خفیف پوست خود ناراضی هستند و دوست دارند روند پیری پوست خود را به تاخیر انداخته و جوان تر به نظر برسند توصیه می شود. هایفوتراپی یکی از تاثیر گذار ترین روش های جلوگیری از پیری زودرس پوست در سنین بیشتر از ۲۵ سال به شمار می رود.

هایفوتراپی صورت و گردن

هایفوتراپی چه کاربردی دارد و دستگاه هایفو تراپی که در کلینیک عصر زیبایی استفاده می شود چیست؟

هایفوتراپی در واقع توانسته است جای عمل زیبایی و لیفت را به راحتی پر نماید. کاربردهایی دارد که در ادامه بیان میکنیم. HIFU برندهای مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین و معروف ترین آن ها دستگاه هایفوتراپی( دابلو اِس کشور کُره) می باشد که در کلینیک عصر زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. هایفوتراپی در موارد زیر کاربرد دارد:

  • جهت اصلاح خطوط دور لب و طرح لبخند
  • برای لیفت و کشش پوست گردن و دکلته
  • صاف و محکم کردن پوست صورت
  • صاف و محکم کردن پوست صورت
  • بهبود خطوط روی چانه
  • لیفت کردن ابرو،گونه‌ها و پلک ها
  • کم کردن چین و چروک پوست
  • توانایی اجرا شدن بر روی تمامی پوست ها (هر مدل رنگ پوست)
  • از بین بردن افتادگی زیر چانه (غبغب) و شل شدگی پوست گردن

هایفوتراپی

انجام هایفوتراپی در کلینیک عصر زیبایی چه مزایایی را به همراه خواهد داشت؟

هایفوتراپی را امروزه یکی از برترین متدهای زیبایی در جهت ایجاد طراوت و جوانسازی پوست می شناسند. با استفاده از متد هایفو دیگر نیازی نیست که زیر تیغ جراحی بروید و این موضوع باعث بالا رفتن محبوبیت این روش بین بانوان و آقایان شده است. کلینیک عصر زیبایی هروی با بهره مندی از پزشکان متخصص زیبایی با تجربه و کاربلد و استفاده از برترین دستگاه های حال حاضر دنیا می تواند بهترین انتخاب و گزینه برای شما باشد. در ادامه کلینیک عصر زیبایی هروی مزیت های انجام هایفوتراپی را عنوان نموده است:

  • نوعی شیوه درمانی ایمن محسوب می شود که نیازی به گذراندن دوره نقاهت یا ریکاوری ندارد.
  • نتایج نشان داده که از ماندگاری بالا و رضایت بخشی برخوردار است (حدود 1 تا 2 سال).
  • در کوتاه ترین زمان ممکن (حدود 1 تا 3 جلسه) میتوان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.
  • خونریزی و دردی ندارد و در آخر هیچ گونه پانسمانی نخواهید داشت.
  • جلسات درمانی تایم کوتاهی دارند (30 تا 90 دقیقه).
  • نیازی به انجام هیچ گونه برش و یا تزریقی نیست.
  • به صرفه و پایین بودن از هزینه به نسبت جراحی.

قبل و بعد از هایفوتراپی

توصیه های ضروری پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن

اگر میخواهید پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن از نتیجه کار رضایت کافی و وافی داشته باشید حتما به صوصیه هایی که کلینیک عصر زیبایی به شما زیبا جویان عزیز می نماید توجه نمایید. تمامی این توصیه ها را پس از اتمام کار می توانید از همکاران ما در مجموعه عصر زیبایی دریافت نمایید:

مراقبت در برابر تابس نور مستقیم آفتاب

پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن حداقل به مدت 4 تا 6 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. نور مستقیم آفتاب میتواند علاوه بر ایجاد تیرگی پوستتان موجب آفتاب سوختگی و آسیب به پوست شما شود. اگر مجبور شدید تا به هنگام آفتاب از منزل بیرون بروید حتما از کلاه و کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. کرم‌های ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌ی فرابنفش یا یو وی محافظت خواهند کرد. حتما از اصل بودن کرمی که استفاده می کنید اطمینان داشته باشید تا پوست شما دچار لک نشود.

 مصرف نوشیدنی الکلی و کافئین دار ممنوع

در روش های جوانسازی بدون جراحی هم نوشیدنی های الکلی و کافئین دار می تواند تاثیر گذار باشد. توصیه می شود که پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن به مدت 3 الی 6 روز اصلا از نوشیدنی الکلی و کافئین دار استفاده نکنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه بیشتر پرهیز کنید، احتمال موفقیت هایفوتراپی نیز بیشتر می‌شود.

خاراندن پوست را فراموش کنید

پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن از خاراندن و دستمالی کردن پوست خود صرف نظر کنید. مستحضر باشید که پس از جلسه‌ی درمانی پوست شما اندکی حساس خواهد شد. با خراشی که با ناخن ها و کششی که با مالش بر روی پوست ایجاد می کنید باعث زخم شدن و کاهش اثرات درمانی می شوید.

تا می توانید آب بنوشید

بر خلاف نوشیدنی های الکلی و قهوه که تا مدتی ممنوع است، نوشیدن آب و دیگر مایعات سالم‌ مانند آب میوه و سبزیجات برای شما بسیار مفید خواهد بود. سعی کنید که تا حد امکان آب بنوشید، اگر بدن و پوست شما آب کافی در اختیار داشته باشند، با سرعت بیشتری بهبود یافته و میزان ساخت کلاژن افزایش می‌یابد.

حمام آب گرم، سونای بخار و خشک، جکوزی و موارد مشابه مخرب خواهد بود

همانطور که پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن تابش نور مستقیم آفتاب برایتان ضرر دارد، قرار گرفتن در فضای گرم مانند سونای بخار، سونای خشک، جکوزی آب گرم و همچنین حمام آب گرم می تواند برای پوست شما مضر باشد. البته این توصیه به این معنی نیست که نباید حمام بروید، سعی کنید که از آب ولرم رو به سرد استفاده کنید.

پس از جلسه درمان از کمپرس آب سرد استفاده نکنید

پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن از قرار دادن کمپرس‌های سرد و یا گذاشتن یخ روی محل‌های تحت درمان خودداری کنید. این موارد می‌توانند اندکی از اثرات مثبت هایفوتراپی بکاهند.

از ترس اینکه درد خواهید کشید مسکن نخورید

انجام هایفوتراپی صورت و گردن در کلینیک عصر زیبایی هیچگونه دردی نخواهد داشت. پس از مصرف بی روی و بی دلیل انواع مسکن پرهیز کنید.

آرایش کنید اما با آرامش

شما می توانید پس از انجام هایفوتراپی صورت و گردن آرایش کنید اما کاملا ملایم. از آرایش های سنگین و مخرب پرهیز کنید. همچنین از مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی که ممکن است باعث تحریک پوستتان شوند خودداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که به مدت 3 روز از انجام هر گونه وکس، اپیلاسیون، بند انداختن و موارد این چنینی بپرهیزید. درمان‌ های جوانسازی دیگر مانند لایه برداری از پوست، تزریق بوتاکس و تزریق ژل نیز پس از گذشت 7 روز بلامانع است.

هایفوتراپی در کلینیک عصر زیبایی

انجام خدمات هایفوتراپی در کلینیک عصر زیبایی

اگر در محدوده شرق و شمال تهران به دنبال مجموعه ای هستید که از کامل ترین و به روز ترین دستگاه های حال حاضر دنیا برخوردار باشد، ما به شما کلینیک تخصصی عصر زیبایی را معرفی می کنیم. این کلینیک یکی از مجهز ترین مراکز زیبایی در تهران محسوب می شود که تمامی خدمات زیبایی را ارائه می نماید. همچنین میتوانید قبل از انجام هرگونه اقدامی با پزشکان متخصص کلینیک عصر زیبایی مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به اشتراک بگذارید!

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LOGO

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.