خالبرداری با لیزر

خالبرداری با لیزر

خالبرداری با لیزر بدون درد و خون ریزی

خالبرداری با لیزر یکی از محبوب ترین روش های برداشت انواع خال به حساب می آید. دلیل این محبوبیت را می توان عدم درد، سرعت بالای بهبود پس از برداشت و خلاصی از شر خال‌های دردسرساز در یک جلسه دانست. کلینیک عصر زیبایی یکی از معدود مراکزی در تهران است که با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و در اختیار داشتن پزشکان متخصص زیبایی به صورت تخصصی اقدام به ریمو انواع خال می نماید.

انواع خال هایی که میتوان در کلینیک عصر زیبایی خالبرداری نمود

بیش از 95 درصد خال هایی که وجود دارد خوش خیم و غیر سرطانی هستند. خالبرداری خال های سرطانی اجباری می باشد و از خال های دیگر فقط آن هایی نیاز به ریمو دارند که به نحوی غیر عادی باشند و یا از لحاظ زیبایی فرد بخواهد آن را بردارد. خال ها انواع مختلفی دارد که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه تشریح خواهیم نمود. انواع خال های زیر در کلینیک عصر زیبایی ریمو و خالبرداری می شوند:

خالبرداری خال گوشتی

یکی از شایع ترین نوع خال که در بدن اکثر افراد دیده می شود، خال گوشتی می باشد. خال های گوشتی معمولا از سن دو سالگی در بدن فرد دیده می شود و به تدریج با گذر زمان بزرگتر می‌شوند و بر تعداد آنها افزوده می‌شود. اکثر خال های گوشتی در حدود سن بلوغ معمولا از بین می‌روند. اگر از لحاظ زیبایی در قسمتی از بدن خود خال گوشتی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک عصر زیبایی پس از مشاوره از پزشک متخصص اقدام به خالبرداری خال گوشتی در یک جلسه نمایید.

خالبرداری خال ملانوسیتی مادرزادی  (Congenital)

نوعی از خال وجود دارد که از بدو تولد در بدن فرد وجود دارد. این نوع خال به صورت میانگین از هر صد نفر یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهد. خال ملانوسیتیدارای شکلی صاف میباشد و رنگ های متفاوتی دارد. اندازه های این خال از کوچک تا غول پیکر که گاها تا بیست سانتی متر می باشد مشاهده شده است. این خال ها خوش خیم هستند اما اگر بخواهید میتوانید جهت زیبایی اقدام به خالبرداری نمایید. با مراجعه به پزشک متخصص در کلینیک عصر زیبایی با توجه به نوع و وضعیت خال شما ریمو به صورت لیزر و یا جراحی به شما پیشنهاد خواهد شد.

خالبرداری خال اکتسابی  (Acquired)

خال اکتسابی ممکن است از بدو تولد و یا حتی پس از سال های اولیه در بدن فرد دیده شود. به طور معمول علت شکل‌گیری خال‌های اکتسابی آسیب‌های ناشی از نور آفتاب یا پرتوهای فرابنفش است. خال اکتسابی اکثراً به رنگ قهوه‌ای هستند و با افزایش سن تیره ‌تر می شوند. معمولا خوش خیم هستند و لزوما به ملانوم تبدیل نمی شوند. جهت خالبرداری خال‌های اکتسابی در یک جلسه می توانید به کلینیک عصر زیبایی مراجعه نمایید.

خالبرداری خال آتیپیک  (Atypical)

برخی از انواع خال وجود دارند که که بر خلاف خال‌های مادرزادی و اکتسابی کمی خطرناک هستند و در معرض خطر ابتلا به سرطان قرار دارند. ایجاد خال های آتیپیک دلایل مختلفی دارند که بیشتر ناشناخته است. از دهه دوم و تقریبا اوایل 20 سالگی در بدن افراد شروع به پیدایش می کند. این خال های غیر عادی بیشتر در پوست های سفید تایپ 1 و 2 دیده می شود. اگر در بدن خود این نوع خال را مشاهده کردید سریعا به کلینیک عصر زیبایی مراجعه و جهت خالبرداری اقدام نمایید.

خالبرداری خال دیسپلاستیک  (Dysplastic)

خال دیسپلاستیک نیز از جمله خال های غیر معمولی است. این خال ها ظاهر کاملا متفاوتی با خال های رایج دارند. حاشیه های نامنظمی دارند و معمولا بزرگتر از یک خال معمولی می باشد. وجود و پیدایش این نوع خال می تواند زنگ خطری برای فرد مورد نظر در مورد ابتلا به ملانوما باشد. پزشکان متخصص کلینیک عصر زیبایی می توانند با تشخیص به موقع شما را از شر این نوع خال خلاص نمایند. خالبرداری دیسپلاستیک در کلینیک عصر زیبایی بدون درد و خونریزی امکان پذیر است.

خالبرداری خال پیوستگاهی با لیزر

نوعی از خال وجود دارد که ممکن است در هر جای بدن دیده شود. از ویژگی های خال پیوستگاهی می توان به رنگ قهوه‌ای روشن تا تیره و در برخی سیاه اشاره نمود. سطح این نوع خال نا صاف است و با برجستگی بسیار کمی همراه است. خال پیوستگاهی را میتوانید با استفاده از لیزر توسط متخصصین کلینیک عصر زیبایی ریمو کنید.

 خالبرداری خال داخل درمی

آخرین نوع خال که توسط کلینیک عصر زیبایی با استفاده از لیزر خالبرداری می شود، خال های داخل درمی می باشند. خال ها داخل درمی معمولا هم ‌رنگ با پوست و یا کمی تیره ‌تر به نظر می رسند. در سنین بالا روی بدن پدیدار می گردد و به شکل یک گنبد کوچک درون لایه‌های درم ایجاد می‌شوند و در پوست به صورت یک برجستگی کوچک دیده می‌شوند. خالبرداری خال های داخل درمی توسط کلینیک عصر زیبایی در کوتاه ترین زمان و بدون درد انجام می شود.

خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی هروی در چند مرحله صورت میگیرد؟

خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی هروی طی 4 مرحله انجام میپذیرد که در ادامه این مراحل را عنوان و تشریح خواهیم نمود.

اولین مرحله خالبرداری

مراجعه به پزشک متخصص زیبایی، ویزیت به صورت حضوری و مشاهده آزمایش هایی که از نظر پزشک نیاز دارید اولین قدم جهت خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی هروی است. در این مرحله با توجه به نوع، اندازه، تعداد و محل خال مشخص میشود که لیزر برای شما مناسب است و یا جراحی. معمولا اکثر خال ها را میتوان با لیزر و بدون درد ریمو کرد.

دومین مرحله خالبرداری توسط کلینیک عصر زیبایی پاسداران

دومین مرحله جهت خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی پاسداران محیای بیمار قبل از برداشت خال است. در این مرحله سابقه های پزشکی بیمار برسسی می شود. نوع دقیق خال مشخص شده و بهترین گزینه جهت حذف خال انتخاب می شود. فرایند بافت شناسی پوست انجام می شود و با توجه به آن جهت تسریع در بهبودی و نتیجه بهتر نکاتی به بیمار گوش زد می شود. اگر سوالی برای شما وجود داشته باشد در این مرحله کاملا روشن خواهید شد.

سومین مرحله خالبرداری توسط کلینیک عصر زیبایی شمس آباد

سومین مرحله خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی شمس آباد زمان حذف و ریمو خال از بدن مراجعه کننده است. در یک محیط بالینی کاملا سیو و استریل خالبرداری توسط پزشک متخصص زیبایی کلینیک انجام می شود. برداشت خال با لیزر های مخصوص انجام می شود و ظرافت و تجربه بالایی را می طلبد. پس از انجام لیزر و برداشت خال با پانسمان کردن ناحیه مذکور خالبرداری به پایان می‌رسد. در این مرحله توصیه های مراقبتی به فرد مکتوب داده می شود.

چهارمین مرحله خالبرداری توسط کلینیک عصر زیبایی ساقدوش

چهارمین و آخرین مرحله از خالبرداری توسط کلینیک عصر زیبایی ساقدوش ارسال خال به آزمایشگاه می باشد. مرکز عصر زیبایی برای اطمینان خاطر از سلامتی مراجعه کننده خال های ریمو شده را جمع آوری و به آزمایشگاه می فرستد تا جزئیات و ناهنجاری‌های آن زیر میکروسکوپ بررسی گردد. در صورت وجود هر گونه مشکلی مستقیماً پزشک معالج در جریان گذاشته می شود.

خالبرداری با لیزر

پس از خالبرداری چه مراقبت هایی را باید انجام دهید؟

پس از انجام خالبرداری در کلینیک عصر زیبایی با انجام مراقبت هایی که در ادامه بیان می نماییم میتوانید زمان بهبودی را تسریع ببخشید:

  • 48 ساعت که از خالبرداری گذشت باید به مدت سه ماه از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • ناحیه درمان شده را به مدت یک ماه از تابش نور مستقیم آفتاب دور نگاه دارید.
  • تا دو روز نباید به زخم و مکان مورد نظر آب برسد.
  • نباید محل مورد نظر دستکاری شود بلکه باید اجازه داده شود پوست به طور طبیعی بهبود یابد.
  • پانسمان باید تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت بر روی ناحیه درمان شده قرار بگیرد.

به اشتراک بگذارید!

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LOGO

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.