لیفت صورت با نخ کلاژن

لیفت صورت با نخ کلاژن

لیفت صورت با نخ کلاژن ساز PDO

لیفت پوست صورت با نخ های مختلفی انجام می شود. یکی از پر درخواست ترین و محبوب ترین نخ های مورد استفاده در لیفت صورت نخ کلاژن ساز است که در کلینیک عصر زیبایی شرق تهران نیز ایز این نخ پر کیفیت جهت انجام لیفت صورت استفاده می شود.

با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین کاهش میابد، رفته رفته پوست صورت شل شده و دچار افتادگی می‌ شود. به بیان ساده تر افزایش سن باعث از بین رفتن طراوت پوست صورت شما می شود. با پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای بازگردان نشاط جوانی به چهره شما معرفی شده است. قطعا یکی از مورد اطمینان ترین و بهترین روش های درمان چین و چروک‌ و صاف نمودن پوست صورت در میانسالی، جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز می باشد.

به دلیل اهمیتی که پوست صورت در زیبایی فرد دارد تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی لیفت با نخ های کلاژن ساز بپردازیم که این تکنیک زیباسازی چهره از پر درخواست ترین تکنیک های مورد استفاده در کلینیک عصر زیبایی می باشد. همراه ما باشید.

لیفت صورت با نخ کلاژن

نخ کلاژن ساز چه ویژگی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

نخ کلاژن ساز همان نخ های PDO می باشد که در صفحه لیفت صورت با نخ به صورت خلاصه به آن اشاره نمودیم. نخ کلاژن ساز یه همان PDO   را با نام نخ های مونو نیز می شناسند. بهترین نخ‌های جذبی جراحی پلاستیک همین نخ های کلاژن ساز می باشند. این نخ با تحریک فیبروبلاست‌های لایه درم باعث ترغیب به ساخت کلاژن و الاستین در پوست می شود. پس از گذشت 3 هفته این نخ کاملا جذب بدن شده و اثری از خود باقی نخواهند گذاشت اما بافت ترمیمی سفت و محکمی که ساخته‌اند باعث لیفت پوست صورت شما می‌شود.

و اما لیفت صورت با استفاده از نخ کلاژن به افرادی توصیه می شود که با فیلرهای هیالورونیک گودی‌های صورت خود را اصلاح و مخازن هیالورونیک پوست را با پروفایلو (هیالورونیک خالص که ماده اولیه ساخت کلاژن است) پر کرده‌اند. در این افراد می توان بهترین نتیجه‌ی حاصل از لیفت صورت با نخ‌ را مشاهده نمود.

نخ کلاژن سازی که در کلینیک عصر زیبایی هروی مورد استفاده قرار می گیرد چه میزان ماندگاری دارد؟

همانطور که قبلا اشاره نمودیم نخ کلاژن ساز یا همان نخ های PDO  های PDO از جنس نخ‌های بخیه‌ی جذبی هستند و پس از مدت 6 تا 8 ماه جذب بدن می شود. با توجه به کیفیت بالای نخ کلاژن که در کلینیک عصر زیبایی هروی مورد استفاده قرار می گیرد ماندگاری لیفت صورت توسط این نخ چیزی حدود 2 سال می باشد. اما توصیه ما به شما این است که سالانه یکبار تمدید کنید تا طراوت و نشاط پوست خود را حفظ نمایید.

در کلینیک عصر زیبایی جهت لیفت صورت با نخ کلاژن از چه تعداد نخ استفاده می شود؟

در کلینیک عصر زیبایی ویزیت و مشاوره به شما توسط پزشک متخصص زیبایی کاملا رایگان خواهد بود. در این جلسه با توجه به وضعیت ظاهری، سن و آناتومی صورت شما ممکن است که محورهای مورد نیاز و تعداد نخ‌ های کلاژن متفاوت باشد. پزشک متخصص ما با توجه به سن، جنس پوست، ضخامت، قوام و میزان افتادگی که پوست صورت شما دارد محورهای مورد نیاز و تعداد نخ‌ های کلاژن را مشخص می نماید.

به طور معمول در یک لیفت صورت با نخ کلاژن در چهار محور (خط فکی، زاویه فکی، خط خنده و راس گونه) از 20 عدد نخ PDO  یا همان نخ کلاژن استفاده می گردد. در این روش دردی احساس نمی شود و اثرات درمان پس از گذشت 2 هفته کاملا مشهود خواهد بود.

نخ‌ کلاژن ساز

قیمت نخ‌ کلاژن ساز در کلینیک عصر زیبایی پاسداران چقدر است؟

قیمت نخ‌ کلاژن ساز در کلینیک عصر زیبایی پاسداران با توجه به تعداد نخی که در لیفت مورد استفاده قرار گرفته مشخص می شود. همانطور که قبلا توضیح دادیم نخ‌ های کلاژن ساز و محورهای جایگذاری نخ کلاژن برای هر فرد متفاوت است. همین موضوع باعث می شود که این تکنیک زیبا سازی یک قیمت ثابت نداشته باشد. با توجه به نیاز هر فرد قیمت  نخ‌ کلاژن متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و تعیین وقت مشاوره با کلینیک عصر زیبایی پاسداران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

چه مواردی را باید قبل از انجام لیفت صورت با نخ کلاژن در نظر بگیریم؟

اگر میخواهید از نتیجه لیفت صورت با نخ کلاژن راضی باشید حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا با پرسش و تحقیق فراوان یک کلینیک زیبایی را بیابید که هم مجهز باشد و هم یک پزشک متخصص انجام لیفت صورت را بر عهده داشته باشد.
  2. تا یک هفته قبل از انجام لیفت اگر سیگاری هستید مصرف دخانیات را قطع کنید.
  3. سعی کنید 7 تا 10 روز پیش از انجام لیفت صورت نوشیدن الکل را برای خود ممنوع کنید.
  4. 3 تا 5 روز پیش از انجام لیفت صورت با نخ کلاژن از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید.
  5. در ساعات قبل از عمل از فعالیت های سنگین بپرهیزید.

علاوه بر این موارد نکات دیگری را نیز باید رعایت فرمایید که کلینیک عصر زیبایی به صورت مکتوب پس از تعیین نمودن وقت عمل به شما ارائه می نماید.

توصیه های مراقبتی کلینیک عصر زیبایی برای بعد از لیفت صورت با نخ کلاژن

پس از اینکه لیفت صورت با موفقیت انجام شد نیاز به مراقبت هایی می باشد که نتیجه کار رضایت بخش باشد. با رعایت توصیه های مراقبتی کلینیک عصر زیبایی پس از لیفت صورت با نخ کلاژن می توانید مطمئن باشید که حاصل کار مطابق میل شما خواهد بود:

  • جهت برطرف نمودن التهابات احتمالی در روز اول میتوانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • تا 10 روز پس از انجام عمل از انجام فعالیت های سنگین و ورزش بپرهیزید.
  • 3 تا 5 روز استفاده از لوازم آرایش و انواع کرم برایتان ممنوع است.
  • در هنگام خواب سعی کنید که سر خود را بالا نگه داشته و زاویه 45 درجه را رعایت فرمایید.
  • تنها مصرف غذاهای نرم و مایعات بلامانع است.
  • از جویدن آدامس جدا خودداری فرمائید.
  • از وارد آمدن هرگونه فشار به صورت خود نیز جلوگیری نمایید.

نخ کلاژن ساز

لیفت صورت با نخ کلاژن ساز برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

لیفت صورت با نخ کلاژن ساز در کنار تمام ویژگی و مزایایی که دارد می تواند برای برخی از افراد مناسب نباشد. این افراد بهتر است به دلایلی که اعلام میکنیم از این تکنیک استفاده نکنند. در ادامه کسانی را که استفاده از تکنیک لیفت صورت با نخ کلاژن ساز برایشان مناسب نیست را کلینیک عصر زیبایی نام برده است:

  • افرادی که دارای بیماری های پوستی هستند نمی توانند کاندیدای مناسبی برای این روش درمان باشند.
  • افرادی که دارای بیماری‌ های زمینه ای مانند بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند.
  • کسانی که دچار دیابت یا بیماری‌ های خود ایمنی هستند.
  • افرادی که دارای سنی کمتر از 18 سال دارند.
  • خانم‌ های باردار و شیرده.

به اشتراک بگذارید!

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LOGO

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.